Autor
Kategorie:
Různé

Olomoucký kraj na síti Google+

Po Facebooku, Twitteru, Flickeru a YouTube spustil letos v únoru Olomoucký kraj jako první z institucí veřejné správy svoji prezentaci i na sociální síti Google+. Tímto krokem chce zachytit nástup nové sociální sítě, která se teprve rozvíjí. Kraj se na Google+ snaží zdůraznit jednotlivé regiony,...

Po Facebooku, Twitteru, Flickeru a YouTube spustil letos v únoru Olomoucký kraj jako první z institucí veřejné správy svoji prezentaci i na sociální síti Google+. Tímto krokem chce zachytit nástup nové sociální sítě, která se teprve rozvíjí.

Kraj se na Google+ snaží zdůraznit jednotlivé regiony, proto grafice stránky vévodí fotografie okresních měst zarámované motivem z krajského loga. Olomoucký kraj hodlá síť využívat k prezentaci zpráv o dění v krajské samosprávě, fotografií a rovněž videí.

Stránky spravuje tiskové oddělení, které zajišťuje klíčové části elektronické komunikace kraje s občany. Prezentace je propojena s krajským webem, což občanům umožňuje prostřednictvím jediného kliknutí sdílet příspěvky na svých profilech v rámci jednotlivých sítí.

Zeptali jsme se, jaká je průměrná návštěvnost stránek. »Zatímco na síti Facebook zhlédne příspěvky Olomouckého kraje zpravidla kolem stovky uživatelů, na sociální síti Google+ je jich výrazně méně, zhruba polovina,« uvedl Ivo Heger, krajský tiskový mluvčí. »Google+ však považujeme za perspektivní médium, které v budoucnu dále poroste,« dodal.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *