Autor
Kategorie:
Téma měsíce

Zájem o přístřešky a čekárny MHD nepolevil

Navzdory přetrvávající ekonomické recesi nezaznamenávají ve společnosti HOSTALEK-WERBUNG spol. s r. o., Česká Třebová, dramatičtější pokles zájmu o čekárny a přístřešky městské hromadné dopravy. Jednatelka Pavlína Kolářová však připouští, že firma neregistruje ani výrazný nárůst poptávky po těchto...

Navzdory přetrvávající ekonomické recesi nezaznamenávají ve společnosti HOSTALEK-WERBUNG spol. s r. o., Česká Třebová, dramatičtější pokles zájmu o čekárny a přístřešky městské hromadné dopravy. Jednatelka Pavlína Kolářová však připouští, že firma neregistruje ani výrazný nárůst poptávky po těchto prvcích mobiliáře. Ve městech jejich obměna či doplnění často přichází na pořad dne při rekonstrukcích silničních průtahů. Díky příznivé ceně sortimentu českotřebovské společnosti však zájem o čekárny a přístřešky převládá v menších sídlech.

Větší města už mívají zpracovanou koncepci dané oblasti a nechybějí jim ani zdroje na architektonické zpracování. Z toho podle jednatelky vyplývají i jejich častější požadavky na individuálnější zpracování a design. Naopak v těchto městech více bují vandalismus, takže požadují i větší odolnost dodávaných prvků. Nicméně zcela individuální (tedy dražší) zpracování čekárny bývá ojedinělé, což si Pavlína Kolářová vysvětluje hlavně ekonomickými důvody.

Reklamu lze na čekárnu umístit, aniž by bylo nutné výrazně upravit její tvar a provedení. Podaří-li se na trhu prosadit síť nosičů reklamy, obvykle citylight, a získat inzerenty, dává to šanci návratnosti investice do pořízení čekáren. »To se ale týká jen větších měst,« dodává Pavlína Kolářová.

I zcela jednoduchá čekárna pro autobusovou zastávku může být pěkná a funkční.

FOTO: ARCHIV HOSTALEK-WERBUNG

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *