01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Středočeský kraj má jednotný vizuální styl

Od letošního ledna se veřejnost setkává s novým logem Středočeského kraje v podobě praporce v červené a modré barvě. V průběhu roku by se nový jednotný vizuální systém (JVS) měl promítnout do všech prezentačních a informačních materiálů - od vizitek, dopisních papírů přes Středočeské listy,...

Od letošního ledna se veřejnost setkává s novým logem Středočeského kraje v podobě praporce v červené a modré barvě. V průběhu roku by se nový jednotný vizuální systém (JVS) měl promítnout do všech prezentačních a informačních materiálů - od vizitek, dopisních papírů přes Středočeské listy, internetové stránky až po orientační systém v budově Krajského úřadu Středočeského kraje.

"Kvalitní jednotný vizuální styl může významně pomoci v prohlubování obecného povědomí o existenci našeho kraje," vysvětlil hejtman Středočeského kraje Ing. Petr Bendl.

Členové odborné poroty vybírali celkem z 26 návrhů studentů Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace Vysoké školy uměleckoprůmyslové (VŠUP). Posuzovali konkrétní kritéria, která by měl JVS naplnit, tj. základní vizuální kvality, neotřelost řešení, praktickou použitelnost, variabilitu použití, uplatnění v kontextu a konkurenci značek jiných krajů a institucí a soulad s existujícím znakem kraje. Autorem vítězného návrhu se stal student 4. ročníku VŠUP Michal Kopecký.

Kraj zaplatí VŠUP za zpracování návrhu 250 tisíc Kč. Publikace závazné podoby JVS Středočeského kraje včetně CD-ROM bude k dispozici také příspěvkovým organizacím.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.