01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Dobře proškolená obsluha: poloviční úspěch

Ve dvou společnostech, které zajišťují pro své město komunální služby, jsme se zeptali, jak mají zajištěno, aby i malá technika byla svěřena pouze proškolené obsluze.Josef Mertl, ředitel společnosti Technické služby Karviná, a. s.:...

Ve dvou společnostech, které zajišťují pro své město komunální služby, jsme se zeptali, jak mají zajištěno, aby i malá technika byla svěřena pouze proškolené obsluze.

Josef Mertl, ředitel společnosti Technické služby Karviná, a. s.: Ihned po nákupu techniky zajišťujeme prokazatelné seznámení zaměstnanců s jejím používáním a údržbou. Pak ji přidělíme přímo konkrétnímu zaměstnanci nebo do výdejny, kde je vedena evidence o předání a převzetí. Vedeme si seznam zaměstnanců, kteří mohou tuto techniku používat a splňují veškeré podmínky. Rovněž máme zpracovaný plán periodických i neperiodických školení vždy na kalendářní rok.

Na vyhodnocování využívání a údržby máme zpracovaný systém efektivity provozování a systém vyhodnocování spotřeby energií. Zaměstnanci jsou motivováni k dostatečné šetrnosti a sledování nákladovosti na přidělenou techniku.

Ing. Josef Krupa, ředitel společnosti HRATES, a. s., Uherské Hradiště: Malou komunální techniku používají ke své práci stálí zaměstnanci, kteří ji převzali do své péče a na její obsluhu jsou řádně proškoleni.

O použití techniky se vedou denní záznamy, které jsou potřebné i k následující fakturaci zákazníkům. Kontrolu provozu a údržby techniky provádějí vedoucí zaměstnanci, kteří jsou odpovědni za získávání zakázek a celkovou efektivnost hospodaření. Tím máme i záruku, že ke své činnosti pořizujeme jen ty stroje, které reálně potřebujeme.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down