01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Nový koridor

Nový koridor Další etapa prací na II. železničním koridoru v úseku Huštěnovice-Otrokovice již skončila. Stavební práce byly zahájeny v únoru roku 1999. Vyšším zhotovitelem stavby se stala ostravská firma Tchas. Cílem modernizace trati bylo vytvořit technické podmínky pro předpokládanou nejvyšší...

Nový koridor

Další etapa prací na II. železničním koridoru v úseku Huštěnovice-Otrokovice již skončila. Stavební práce byly zahájeny v únoru roku 1999. Vyšším zhotovitelem stavby se stala ostravská firma Tchas. Cílem modernizace trati bylo vytvořit technické podmínky pro předpokládanou nejvyšší traťovou rychlost 160 km/hod. a zvýšit spolehlivost a bezpečnost provozu. Dalibor Zelený, generální ředitel ČD při slavnostním uvedení rekonstruované části trati do provozu zdůraznil význam železničních koridorů, které napomáhají postupnému začleňování ČR do evropských struktur.

- Js -

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down