Co se dozvíte a k čemu to bude dobré?
Definování základních komunikačních cílů společnosti/instituce je grunt Vím, co, proč, komu, kdy a jak chci komunikovat (znám svoje téma, svoji cílovou skupinu) Jak si definovat komunikační cíle (marketingový a PR plán) Harmonogram komunikace, denní, týdenní, měsíční, půlroční, roční, víceleté, KDY JE REALIZOVAT
Role a odpovědnost v tiskových a PR odděleních Složení tymu: specialista na sociální sítě, monitoring, textař, PRista, event manažer, tiskový mluvci, mediální analytik, rešeršista, (uvést u nich krátce roli, kterou v tymu mají) Základní nástroje, s kterými tým operuje: Základní analytické programy (Newton, Monitora, CTK, další) Mediální analýzy – jaké se nabízí, jak je poskaládat, jak nastavit cíle-příklady, jak mohou fungovat, co nám mlhou říci, jak s nimi efektivně pracovat
S kým komunikovat a s kým ne. Určit si šíři mediálního záběru - analýza médií (definovat si cílová média média + klíčové novináře + gatekeepery + opinion leadery) Jak si vytvořit funkční databázi novinářů, jak ji utřídit, kontakty (Excel tabulka, doplňování, rozdělení, mailing listy, telefonní čísla, poznámky), jak ji spravovat Větší detail - Mediální analýza jednotlivých novinářů (pozitivní, negativní, ambivalentní) - vím, kdo je můj novinář
Základní pravidla, která rozhodují o tom, zda zpráva pronikne do médií (5 základních definic pro úspěšný zásah)
Příklad avíza Příklad pozvánky Příklad Tiskové zprávy Jak pracovat se sociálními sítěmi – základní info
Mediální projekt - jak jej připravit a jak funguje Komplexní mediální, PR a veřejná komunikace (příklad mediálního projektu)
Jak dostat naše zprávy k novinářům (maily, telefon, sociální sítě, web, sms, mobilní aplikace atd.)
Case study - praktický příklad mediálního projektu |
a:3:{s:7:"address";s:68:"Praha, okres Hlavní město Praha, kraj Hlavní město Praha, Česko";s:3:"lat";s:13:"50.0835493857";s:3:"lng";s:13:"14.4341412988";}
Aliaves a.s.
www.aliaves.cz
e-mail: prihlaska@aliaves.cz
tel: + 420 222 511 152
Adresa:
Telefon:
E-mail: