V Pardubicích proběhlo tento měsíc jednání Destinační společnosti Východní Čechy, oblastních organizací destinačního managementu a zástupců Pardubického kraje. Pracovní tým krajské Destinační společnosti představil marketingový mixem, který zvolil v roce 2024 pro prezentaci Pardubického kraje.
Vzhledem k různým cílovým skupinám byly voleny i rozdílné marketingové nástroje. Velký důraz byl kladen na sociální sítě a online marketing, ale v menší míře byly využity i klasické prostředky, jako je prezentace v tištěných médiích, rozhlasu, televizi, na veletrzích a prezentačních akcích. Nedílnou součástí práce destinačního managementu na krajské úrovni je komunikace s partnery a síťování.
„Jako velmi důležitou aktivitu vnímáme organizaci press a fam tripů, kdy novinářům a zástupcům cestovních kanceláří představujeme turistické cíle Pardubického kraje,“ shrnula Alena Horáková, ředitelka společnosti.
„Spolupráce a koordinace aktivit v cestovním ruchu je důležitá pro rozvoj regionu. I proto je nezbytná pravidelná komunikace mezi jednotlivými aktéry a samosprávou,“ podotkla Petra Šimečková, radní Pardubického kraje zodpovědná za cestovní ruch.
Společného jednání se zúčastnili i krajští úředníci, kteří administrují dotační tituly pro cestovní ruch, a vedoucí odboru kultury, sportu a cestovního ruchu Milan Novák. Pozvání k diskusi přijali zástupci všech pěti turistických oblastí kraje: Českomoravského pomezí, Pardubicka, Chrudimska-Hlinecka, Orlických hor a Podorlicka a Králického Sněžníku.**
/tz/
Na snímku účastníci setkání Destinační společnosti Východní Čechy se zástupci turistických oblastí