01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Česká chuťovka popáté: Přihlášeno 70 výrobků

Soutěž o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka, kterou loni vyhrál Vyškovský Březňák, má páté pokračování, a to pod záštitou předsedy Senátu Parlamentu ČR Milana Štěcha. Současně odstartuje již potřetí Dětská chuťovka. V polovině září bylo do soutěže s uzávěrkou k 20. 9....

Soutěž o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka, kterou loni vyhrál Vyškovský Březňák, má páté pokračování, a to pod záštitou předsedy Senátu Parlamentu ČR Milana Štěcha. Současně odstartuje již potřetí Dětská chuťovka.

V polovině září bylo do soutěže s uzávěrkou k 20. 9. přihlášeno již sedm desítek výrobků. Všechny porovná odborná komise, v jejímž čele opět stojí Slavomíra Vavreinová, ředitelka Výzkumného ústavu potravinářského. Vyhlášení výsledků soutěže se uskuteční 17. října.

Organizátoři si předsevzali obnovit tradici české kuchyně za pomoci regionálních receptů a výrobků a přiblížit ji i zahraničním turistům. Vítěze Dětské chuťovky budou vybírat členové Dětské tiskové agentury a studenti střední potravinářské školy. Cílem je popularizovat výrobky, díky nimž se děti budou moci lépe stravovat.

Soutěž garantuje zdravotní nezávadnost a hygienickou bezpečnost i dobré zacházení se zvířaty na jatkách. Generálními partnery jsou řetězce Coop a SPAR, s nimiž vítězové budou moci navázat spolupráci.

Dětská komise vždy s chutí hodnotí výrobky, které sbyly přihlášeny do Dětské chuťovky. Dokládá to i snímek z loňského roku.

FOTO: ARCHIV

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.