01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Stříbrný punc i pro běhy v Olomouci a Ústí n. L.

Jen dva organizátoři běžeckých závodů na světě vlastní pět známek kvality Mezinárodní asociace atletických federací (IAAF). Jedním z nich je organizátor závodů RunCzech, který získal již pátou známku kvality pro 5 ze 7 závodů. Pod hlavičku RunCzech patří tři prestižní pražské závody pořádané...

Jen dva organizátoři běžeckých závodů na světě vlastní pět známek kvality Mezinárodní asociace atletických federací (IAAF). Jedním z nich je organizátor závodů RunCzech, který získal již pátou známku kvality pro 5 ze 7 závodů. Pod hlavičku RunCzech patří tři prestižní pražské závody pořádané společností Prague International Marathon (PIM) a půlmaratony v Českých Budějovicích, Olomouci, Ústí nad Labem a nově i v Karlových Varech.


»Ziskem zlaté známky se závody Hervis 1/2Maraton Praha a Volkswagen Maraton Praha zařadily po bok nejprestižnějších světových atletických závodů, jako jsou maratony v Tokiu, Chicagu či Londýně,« říká Carlo Capalbo, předseda organizačního výboru PIM. Do série stříbrných známek (Silver Road Race Label) vedle Grand Prix Praha přibyly letos 1/2Maraton Olomouc a 1/2Maraton Ústí nad Labem. »Uznání od IAAF je zároveň oceněním práce a úsilí všech organizátorů, pracovníků magistrátu, městské i státní policie, zdravotníků a dobrovolníků,« zdůrazňuje Vít Mandík, primátor města Ústí nad Labem.

1/2Maraton v Ústí nad Labem se letos poběží 15. září, olomoucký však již 22. června. Více informací o bězích včetně přihlášek najdete na: www.runczech.com.

Primátor Vít Mandík (vlevo) se stříbrnou známkou a Carlo Capalbo, představitel PIM.
FOTO: archiv PIM

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.