01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

První centrum se službou Securepoint

Od prosince roku 2009 má Jižní Město nové Informační centrum, které jako první v České republice poskytuje službu Securepoint. Vedle standardních služeb nabízí bezplatné právní poradenství (ve spolupráci s o. s. Iuridicum Remedium). Občané mohou využít i služeb pracovnice nezávislé informační a...

Od prosince roku 2009 má Jižní Město nové Informační centrum, které jako první v České republice poskytuje službu Securepoint. Vedle standardních služeb nabízí bezplatné právní poradenství (ve spolupráci s o. s. Iuridicum Remedium). Občané mohou využít i služeb pracovnice nezávislé informační a antikorupční linky městské části (k dispozici je bezplatná telefonní linka 800 104 300, e-mail: otevrenyurad@praha11.cz).

Securepoint je zatím ojedinělou službou. »Je to speciálně vyvinutý operační systém přímo pro potřeby kontaktního místa CzechPoint,« říká starosta Městské části Praha 11 Dalibor Mlejnský.

Pracoviště neumožňuje zpracovat údaje jinak, než je pouze vytisknout. Výhodou však je, že vytištěné informace nemohou být zfalšovány.

Rovněž je zabezpečena manipulace s citlivými informacemi v počítači, která neumožní obsluze zneužít data v průběhu vyřizování ani následně.

Vytištěný dokument je v pravé horní části opatřen speciálním číslem a maticovým kódem. Díky tomu se každý arch vložený do secureprintu přísně eviduje. Na základě evidence je možné si pravost dokumentu kdykoli po vystavení zkontrolovat na stránkách www.securepoint.cz.

 

Nové informační centrum stálo přibližně 1,4 milionu korun.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down