01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Nový symbol jižních Čech

Jihočeský kraj používá pro svoji propagaci zejména v oblasti cestovního ruchu nový logotyp. Vítězné návrhy vytvořila Helena Jiskrová, studentka VŠUP Praha. "Křivky mají asociovat gotickou kružbu a připomínat bohatství regionu, zachovalé umělecké památky. Zároveň symbolizují cesty, jež mají...

Jihočeský kraj používá pro svoji propagaci zejména v oblasti cestovního ruchu nový logotyp. Vítězné návrhy vytvořila Helena Jiskrová, studentka VŠUP Praha. "Křivky mají asociovat gotickou kružbu a připomínat bohatství regionu, zachovalé umělecké památky. Zároveň symbolizují cesty, jež mají znamenat pocit vstřícnosti, otevřenosti, pohostinnosti a zachycovat dynamický rozvoj regionu. I barevnost má své významy: modrá symbolizuje řeky a rybníky, zelená lesy, louky a zachovalou přírodu obecně, žlutá pak slunce, klid a pohodu a červená odkazuje ke kulturní a historické tradici regionu. Inspirací pro vytvoření značek mi byly pocity z dětství, z let strávených v jižních Čechách," vysvětluje význam logotypů jejich autorka.

Nové logo by mělo zajistit jednotný vzhled prezentačních materiálů. "Původní grafický manuál, který vznikl v roce 2001, žádné jednotící vizuální prvky neobsahuje. Nyní však doba dospěla k tomu, že je třeba mít propracovaný grafický styl. I to je jeden z důvodů změny naší značky," uvedl hejtman Jihočeského kraje Jiří Zimola.

/jg/

Náklady na vytvoření značek (v Kč):

licence (možnost užívat značky) 30 tisíc

registrace loga (ochranná známka) 50 tisíc

příprava grafického manuálu pro logotyp jižní Čechy 290 tisíc

doplnění grafického manuálu pro logotyp Jihočeský kraj max. 150 tisíc

 

 

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down