01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Prestižní ocenění výstavního stánku

Plzeň Do města jezdí stále víc českých i zahraničních návštěvníků nejen kvůli světoznámému pivu, ale láká je i tamní bohatá kulturní nabídka. Kvalitní kulturní zázemí je také jedním z důvodů, proč Plzeň kandiduje na titul Evropského hlavního města kultury v roce 2015. Ten se každoročně uděluje...

Plzeň

Do města jezdí stále víc českých i zahraničních návštěvníků nejen kvůli světoznámému pivu, ale láká je i tamní bohatá kulturní nabídka. Kvalitní kulturní zázemí je také jedním z důvodů, proč Plzeň kandiduje na titul Evropského hlavního města kultury v roce 2015. Ten se každoročně uděluje dvěma vybraným městům ze dvou členských států EU. Být hlavním městem kultury je jedinečnou příležitostí představit své město v mezinárodním měřítku včetně nabídky obchodních příležitostí a konferenční turistiky.

Jako kandidát na evropský prestižní titul se Plzeň prezentovala i na mezinárodním veletrhu Holiday World 2009. Společně s Plzeňským krajem a pivovarem Plzeňský Prazdroj představila v architektonicky atraktivní expozici Kde se pivo vaří... turistickou i kulturní nabídku celého regionu. Výstavní stánek vznikl v rámci projektu Komplexní propagace Plzeňského kraje, který z 80 % financovala EU v rámci Regionálního operačního programu (ROP) Jihozápad.

Ideový námět s návrhem expozice i s mottem, dominantami a kulturním programem předložil Radě Plzeňského kraje vedoucí odboru cestovního ruchu a propagace Tomáš Kotora: "Projektové zadání zpracovala architektka Natálie Baierová, jejíž projekt byl ve výběrovém řízení vyhodnocen jako nejlepší. Expozici realizovala na základě veřejné zakázky společnost EXPO, IGC Group, s. r. o., Blovice."

Výstavní expozice získala na veletrhu druhou cenu v kategorii Větší stánek (nad 60 tisíc m2). "Stánek zaujal nejen porotu Holiday World, ale také návštěvníky veletrhu Regiontour 2009 v Brně. Využijeme ho na stejných veletrzích i v roce 2010," upřesnil Václav Koubík, radní Plzeňského kraje pro oblasti kultura, památková péče, cestovní ruch a marketing. "Prezentaci obdobného charakteru chystáme i do zahraničí, což by se mělo promítnout v dalším projektu, který chceme financovat z evropských dotací," uzavřel Koubík.

/sk/

 

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down