01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Moderní informační centrum

Kralupy nad Vltavou Občané města mohou od letošního ledna využívat služeb nového Informačního centra. Získají zde informace o způsobu vyřizování úředních záležitostí, kontakty na příslušné referenty a tiskopisy příslušných žádostí. Zároveň se jim nabízí možnost zaplatit i místní poplatek za odpad,...

Kralupy nad Vltavou

Občané města mohou od letošního ledna využívat služeb nového Informačního centra. Získají zde informace o způsobu vyřizování úředních záležitostí, kontakty na příslušné referenty a tiskopisy příslušných žádostí. Zároveň se jim nabízí možnost zaplatit i místní poplatek za odpad, nechat si ověřit podpis nebo kopii listiny, požádat o výpis z katastru nemovitostí, obchodního, živnostenského rejstříku a rejstříku trestů pomocí systému CzechPoint.

"Při budování centra jsme mysleli na potřeby lidí. Prodloužili jsme provozní dobu a výhledově uvažujeme i o sobotním provozu. Nadstandardní službou je například placení poplatků platební kartou," upřesnila Šárka Drobná, místostarostka Kralup nad Vltavou. "Přestože připravujeme projekt pro stavbu nové radnice na náměstí, rozhodli jsme se otevřít Informační centrum již nyní. Stavba úřadu potrvá ještě několik let a změna přístupu ke klientům - občanům byla již neodkladná," dodala Drobná.

Kralupy jako jedno z prvních měst řeší komunikaci úřadu s občany koncepčně. Zpravodaj, internetové stránky i nový televizní kanál významně usnadňují přenos informací mezi radnicí a občanem. "Na základě zahraničních zkušeností vidím další vývoj služeb veřejné správy především směrem k portálovému řešení, kdy občan člověk na jednom místě přes internet, telefon nebo fyzicky příjemnou a efektivní formou zařídí vše," upřesnil Tomáš Studeník, člen správní rady Asociace pro komunikaci ve veřejném sektoru.

/sk/

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down