Každý článek veřejné správy (starosta, rada, zastupitelstvo, hejtman, primátor či ministerstvo) řeší jiné problémy a úkoly. Proto potřebuje různě uspořádané místnosti vhodně doplněné projekční a prezentační technikou. Základem je vždy projekční systém - nejčastěji datový projektor a projekční...
Každý článek veřejné správy (starosta, rada, zastupitelstvo, hejtman, primátor či ministerstvo) řeší jiné problémy a úkoly. Proto potřebuje různě uspořádané místnosti vhodně doplněné projekční a prezentační technikou.
Základem je vždy projekční systém - nejčastěji datový projektor a projekční plocha (plátno). Vhodnými doplňky jsou ozvučovací, hlasovací a tlumočnické systémy, videokonference pro komunikaci se vzdálenými účastníky nebo interaktivní displeje. V rozlehlých sálech se využívají náhledové plazmové či LCD displeje. Nejen tato technika, ale i osvětlení, žaluzie, klimatizace a vzduchotechnika se ovládá integrovaným řídicím systémem, a to pouhým dotykem na jediné tlačítko interaktivního displeje.
SÁLY ZASTUPITELSTEV
Zastupitelstvo projednává v širokém plénu zásadní otázky, a proto je pro každého jejich člena důležité nejen dobře vidět, ale i slyšet a být slyšen včetně možnosti řízení diskuse a adresného hlasování. Je nutné mít přehled o přítomnosti zastupitelů, blokovat systém hlasování a diskuse před zneužitím a v neposlední řadě i splnit náročné představy architektů o celkovém vzhledu sálu. Všechny výše kladené nároky splní instalace audiokonferenčního systému. Prezence účastníků a přístup k diskusi či hlasování mohou být řešeny přes identifikační karty. Všichni musí dobře vidět, prezentace a projednávané návrhy, ale i vlastní výsledky hlasování a řízení diskuse jsou proto zobrazovány pomocí datového projektoru na velké plátno.
MÍSTNOSTI PRO RADY
Nároky na místnosti pro jednání rady obce jako orgánu zabezpečujícímu určitou kontinuitu správy obce nejsou zanedbatelné. Z každého místa musí být dobře vidět na plátně zobrazené podklady k projednávanému bodu. Základem je tedy opět kvalitní projekce. Pro přizvání vzdáleného účastníka se s výhodou využije videokonferenční jednotka, která dovolí zapojení nejen zvukového, ale i obrazového příspěvku odborníka vzdáleného desítky kilometrů od radnice. V dobře koncipované místnosti mohou běžně probíhat i jednání krizových týmů, které videokonferenčně koordinují činnosti jednotek v místě zásahu s operačním střediskem Generálního ředitelství Hasičského záchranného sboru ČR a informacemi odborníků z jiných pracovišť (například Státního úřadu pro jadernou bezpečnost).
MÍSTNOSTI PRO STAROSTY A HEJTMANY
Pracovny i jednací a zasedací místnosti určené starostům, primátorům a hejtmanům musí být funkční i reprezentativní, protože často slouží i k přijímání významných návštěv. Tomu samozřejmě odpovídá také výběr a integrace použité techniky.
Projekční a prezentační technika vám pomůže při řešení každodenních pracovních povinností. Přijďte se inspirovat na veletrh INVEX na přednášku v úterý 10. 10. 2006 od 11 hodin v pavilónu G1 brněnského výstaviště, případně navštivte kdykoli v průběhu veletrhu stánek AV MEDIA v pavilónu F.
/kp/
AV MEDIA, a. s.
Společnost AV MEDIA byla založena v roce 1992 a v současnosti je vedoucí společností na poli prezentační, projekční a audiovizuální techniky. Portfolio jejích služeb zahrnuje prodej a pronájem prezentační techniky, systémovou audiovizuální integraci, servis a další služby, které poskytuje na nejvyšší technické úrovni. S produkty společnosti se setkáte v konferenčních a zasedacích místnostech, na dispečerských pracovištích s nepřetržitým provozem, v učebnách a školicích místnostech, u speciálních simulačních a 3D aplikací, na výstavách a veletrzích, v kinech, v barech a kavárnách a na mnoha dalších místech. AV MEDIA je držitelem certifikátu ISO 9001: 2000 a členem mnoha profesních organizací.