01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Cestovní ruch v teorii a praxi

Publikace Marketing v cestovním ruchu (autorka Jana Jakubíková) ukazuje, jak lze aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu - v cestovních kancelářích a agenturách, v oblastech využití volného času, v ubytovacích, stravovacích i dopravních službách. Je určena studentům, kteří se...

Publikace Marketing v cestovním ruchu (autorka Jana Jakubíková) ukazuje, jak lze aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu - v cestovních kancelářích a agenturách, v oblastech využití volného času, v ubytovacích, stravovacích i dopravních službách. Je určena studentům, kteří se zabývají cestovním ruchem, pohostinstvím a využitím volného času, a pracovníkům v těchto oblastech. Text doplňují příklady z české i zahraniční praxe. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí autorka pokračuje přes analýzu vlivů prostředí a metody situační analýzy či problematiku marketingového informačního systému až po jednotlivé nástroje marketingového mixu (produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace a další), které se uplatňují v oblasti služeb, a to tvorbou balíčků, spoluprací, programováním a především lidmi podílejícími se na tvorbě a distribuci služeb. Na začátku každé kapitoly najdete cíle kapitoly, na konci shrnutí a klíčová slova, po nichž následují otázky určené k upevnění a prověření znalostí. Kniha má 288 stran a stojí 329 Kč (včetně DPH). Kód knihy je: 03845.

Díky publikaci Marketingová strategie destinace cestovního ruchu (Monika Palatková) lze zvládnout jak teorii destinačního marketingu, tak získat znalosti o jeho praktickém využití. Regionálním institucím pomůže orientovat se v tom, co je zapotřebí k úspěšnému prodeji turistické destinace, poskytne návod, jak sestavit, uskutečnit a kontrolovat marketingový plán destinace. Komerční subjekty získají představu o začlenění do systému destinace, o možnostech prodeje svého produktu jako součásti produktu destinace i o proniknutí na trh turismu v rámci destinace díky užší spolupráci veřejného a privátního sektoru. Ve výsledku by se měl přínos publikace projevit ve snazším přístupu na trh cestovního ruchu, znamenajícím více domácích i zahraničních turistů a příjmů pro destinaci. Praktičnost knihy podtrhuje dostupnost aktuálních informací týkajících se destinace Česká republika na webových stránkách nakladatelství www.grada.cz. Z tohoto webu lze získat tyto údaje bezplatným stažením. Nejsou součástí tištěné publikace. Knihu odborně recenzovaly: Doc. Ing. Vlasta Malá, CSc. a Ing. Eva Francová.

Publikace má 224 stran, stojí 269 Kč (včetně DPH). Kód knihy je: 03846.

Výše uvedené knihy si můžete písemně objednat na adrese Economia, a. s., VTÚ, Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, e-mail: dagmar.suchmova@economia.cz, nebo na adrese http://knihy.ihned.cz, kde vám zařídí jejich zaslání na dobírku přímo z nakladatelství GRADA Publishing. Případné informace jsou na tel.: 220 386 511-12. Členové ECONOMIA Benefitklubu, kteří u publikací uvedou na objednávce číslo své klubové karty a kód knihy, obdrží 30% slevu.

 

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down