01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Evropa a svět na veletrzích GO a REGIONTOUR

Obchodní charakter veletrhů GO a REGIONTOUR v roce 2006 zdůrazní stejně jako na minulých třech ročnících dvoudenní akce Meeting Point - kontraktační a informační setkání se zahraničními touroperátory a odbornými novináři. Hlavním cílem tohoto workshopu...

Obchodní charakter veletrhů GO a REGIONTOUR v roce 2006 zdůrazní stejně jako na minulých třech ročnících dvoudenní akce Meeting Point - kontraktační a informační setkání se zahraničními touroperátory a odbornými novináři. Hlavním cílem tohoto workshopu je intenzívní propagace České republiky a zejména jednotlivých regionů v zahraničí, následně pak další růst incomingové turistiky. Pozitivní vývoj trvá již od léta 2003.

V průběhu loňského roku k nám přicestovalo 8,5 miliónu zahraničních turistů, což je bezmála o dva milióny více než v roce 2003. V letošním roce se podle odhadů počet návštěvníků ze zahraničí ještě zvýší.

Akce Meeting Point se uskuteční s oficiální podporou Ministerstva pro místní rozvoj a organizuje ji akciová společnost Veletrhy Brno ve spolupráci s agenturou CzechTourism a Českými centry. V loňském roce se do projektu zapojily Jihomoravský kraj a statutární město Brno.

NEJVĚTŠÍ SETKÁNÍ V ROCE 2004

První velká skupina touroperátorů se zúčastnila veletrhů GO a REGIONTOUR v roce 2003. Poté, kdy celý svět obletěly obrázky z letních záplav, si totiž řada zahraničních turistů, která o návštěvě České republiky uvažovala, samozřejmě kladla otázky, zda je vhodné k nám jezdit, jestli to u nás není příliš poničené a najdou-li tu kvalitní služby apod. Pro povzbuzení těchto váhajících zájemců pozvali organizátoři na veletrhy GO a REGIONTOUR zahraniční touroperátory a odborné novináře. Ti tak dostali možnost seznámit se s aktuální turistickou nabídkou v jednotlivých regionech. Do Brna přijelo na sto touroperátorů z celé Evropy, například z Rakouska, zemí Beneluxu, Velké Británie, Španělska, Ruska, Maďarska, Polska, Německa a dalších zemí.

V roce 2004 se uskutečnilo zatím historicky nejpočetnější setkání. Zúčastnilo se ho 120 touroperátorů z Belgie, Francie, Maďarska, Německa, Nizozemska, Polska, Rakouska, Ruska, Slovenska, Španělska, Švýcarska a Velké Británie. Projekt se opět setkal s příznivým ohlasem mezi zástupci našich regionů, cestovních kanceláří, ubytovacích zařízení a dalších podnikatelů v cestovním ruchu.

Rovněž účastníci hodnotili průběh work-shopu kladně. Ocenili především jeho přínos pro rozvoj turistiky v jednotlivých regionech, precizní organizaci, servis a přesný časový harmonogram schůzek. Pro většinu přítomných měla jednání nejen informativní charakter, partneři využívali možnost ujasnit si svoje požadavky a nabídky.

Na letošní workshop přijeli touroperátoři a odborní novináři z 16 zemí - nově z Číny, Finska, Itálie, Portugalska a Švédska. V doprovodu tlumočníků a asistentů si prohlédli expozice veletrhů a na dvoudenním setkání měli všichni vystavovatelé příležitost projednat s nimi konkrétní spolupráci. Stejně jako v minulosti veškeré náklady spojené s pobytem zahraničních hostů hradila pořádající a. s. Veletrhy Brno.

PŘIPRAVA KVALITNÍ NABÍDKY

I v roce 2006 je cílem projektu Meeting Point podpořit incomingovou turistiku i domácí cestovní ruch a iniciovat tvorbu dalších turistických produktů. Účastníci akce budou opět zváni na základě požadavků vystavovatelů. Ti si v předstihu mohou připravit kvalitní nabídku a zvýšit tak šanci na příliv zahraničních turistů do svého regionu. Workshop se uskuteční 12. až 13. ledna 2006.

Kontakt: Jana Třetinová, tel.: +420 541 152 947, meetingpoint@bvv.cz.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down