Fotbalisté v Mohelnici mají nové hřiště. Město oproti předpokladům výrazně ušetřilo

Od konce července mají fotbalisté v Mohelnici na Šumpersku k dispozici hřiště s novým umělým povrchem. To je první dobrá zpráva. A druhá, že město při této investici výrazně ušetřilo. Podařilo se mu totiž zajistit dotace, se kterými projekt původně vůbec nepočítal.

„Díky rychlé a skvělé práci firmy, která se o dotační žádosti stará, se nám podařilo na rekonstrukci hřiště získat dotaci jak z Národní sportovní agentury, tak z Nadace ČEZ a od Olomouckého kraje. Chci sportovcům popřát, ať jim nový umělý povrch dobře a dlouho slouží, a hlavně ať je sport pořád baví,“ uvedl Pavel Kuba, starosta města.

Původní plán financování počítal s tím, že celou částku za opravu dosloužilého povrchu zaplatí radnice z rozpočtu města. Vyčleněno bylo 8,6 milionu korun. Díky dotacím se po vyúčtování celé akce předpokládá, že se podaří snížit financování města na méně jak 2 miliony korun.

„Rozhodující při podání žádosti o dotaci z Národní sportovní agentury byla rychlost. V tomto dotačním programu je to tak, že kdo dřív přijde, ten dřív mele. Mohelnice byla v podání žádosti šestá v pořadí, a to v rámci celého Česka. Děkuji všem lidem, kteří se na úspěšné rekonstrukci fotbalového sportoviště podíleli,“ uzavřel starosta Pavel Kuba.*

/tz/

Ke snímku: V Mohelnici mají fotbalisté hřiště, které už nikdy nebudou musel kropit vodou. Nový povrch s umělou trávou vyšel na 8,6 mil. Kč. První výkopy si mladí sportovci opravdu užili. Foto: Mohelnický zpravodaj

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.