01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Grand Prix Regiontour 2004

>Praha Ze sedmnácti produktů přihlášených do soutěže Grand Prix Regiontour 2004, která byla letos vyhlášena poprvé, nominovala hodnotitelská komise pouze jedenáct. Ostatní nesplňovaly požadovaná kritéria. Na základě počtu a charakteru přihlášek se však během veletrhu změnil princip hodnocení. Podle...

>Praha

Ze sedmnácti produktů přihlášených do soutěže Grand Prix Regiontour 2004, která byla letos vyhlášena poprvé, nominovala hodnotitelská komise pouze jedenáct. Ostatní nesplňovaly požadovaná kritéria. Na základě počtu a charakteru přihlášek se však během veletrhu změnil princip hodnocení. Podle původních pravidel mohl zvítězit z každého regionu pouze jeden produkt. Některé kraje však v soutěži nebyly zastoupeny vůbec, některé jedním produktem a jiné více produkty (např. jižní Čechy podaly pět platných přihlášek). Komise ale dospěla k závěru, že by při tomto systému mohla v některém regionu získat ocenění nabídka kvalitativně horší než jiná, která je ale v rámci regionu s více přihláškami až na druhém místě.

Po změně stanov komise vybrala sedm nejlepších nabídek bez ohledu na region. Dvě ceny Grand Prix Regiontour 2004 získaly jižní Čechy (Výlovy jihočeských rybníků, Okruh jižními Čechami) a střední Morava (Olomouc Card, Vodácká turistika), po jedné Vysočina (Pelhřimov - město rekordů), východní Čechy (Adrenalinový víkend na Orlicko-Třebovsku). Sedmé ocenění Grand Prix si odnesla bruntálská cestovní kancelář Atis za nadregionální produkt Nezapomeňte doma svého psa a kolo! S jednotlivými produkty se návštěvníci veletrhu mohli seznámit na stáncích příslušných regionů a se všemi ve společné expozici Obchodní dům turistických produktů.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down