01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

KOVOZOO ve Starém Městě získalo atraktivní přírůstky

Celkem 67 nových modelů zvířat z elektroodpadu, kovu i dřeva přibylo v areálu společnosti REC Group ve Starém Městě u Uherského Hradiště. Stalo se tak během dalšího ročníku akce Děti a KOVOZOO, kterou tato firma uspořádala pro veřejnost a během níž každý mohl z připravených odpadových materiálů...

Celkem 67 nových modelů zvířat z elektroodpadu, kovu i dřeva přibylo v areálu společnosti REC Group ve Starém Městě u Uherského Hradiště. Stalo se tak během dalšího ročníku akce Děti a KOVOZOO, kterou tato firma uspořádala pro veřejnost a během níž každý mohl z připravených odpadových materiálů sestavit libovolného tvora podle své fantazie a manuální zručnosti.

Nově tak lze nyní v KOVOZOO spatřit zejména různá plemena psů ze všech materiálů, z nichž se tvořilo, dřevěného koně Pegase, kovovou medúzu Médeu, štíra, lva atd. Tvůrci nejlepších přírůstků byli odměněni zajímavými cenami.

KOVOZOO v klidové zóně někdejšího cukrovaru je unikátní expozicí, neboť veškeré modely skutečných i bájných zvířat tam vznikly vesměs z odpadu, ať už je vyrobili umělečtí kováři, či běžní kutilové. V sousedství KOVOZOO jsou další atrakce, například maják a pirátský koráb, jež nelze z Brněnské ulice přehlédnout, Atrakce ve Starém Městě se proto mohou stát i zajímavým tipem na rodinný výlet.

Stálá expozice nevšedních tvorů z odpadů počítá s dalšími přírůstky, neboť ve Starém Městě sázejí i na motivační akci Děti a KOVOZOO.

FOTO: ARCHIV REC GROUP

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.