01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Krnovský projekt získal dotaci na modernizaci úřadu

Zkrácení průběžných dob vyřízení požadavků občanů a snížení počtu návštěv úřadu pro jejich vyřízení. Lepší využití pracovního času. Rozšíření a zkvalitnění nabízených služeb. Rozšíření úřední doby. Efektivní správa majetku města a podřízených organizací. To je jen několik očekávaných výsledků...

Zkrácení průběžných dob vyřízení požadavků občanů a snížení počtu návštěv úřadu pro jejich vyřízení. Lepší využití pracovního času. Rozšíření a zkvalitnění nabízených služeb. Rozšíření úřední doby. Efektivní správa majetku města a podřízených organizací. To je jen několik očekávaných výsledků projektu Hospodárný, kvalitní a občanům blízký úřad, který se v současné době uskutečňuje na Městském úřadě v Krnově.

Projekt se zaměřuje na zavedení moderních metod zvyšování výkonnosti, efektivity a transparentnosti územní samosprávy a veřejných služeb včetně sledování výkonnosti městského úřadu.

»Již několik let jsme usilovali o možnost realizovat tento projekt, ale až letos jsme na něj získali finanční prostředky z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost,« uvedl tajemník Městského úřadu v Krnově Igor Kozelek.

Dotace ve výši 3,4 milionu korun pokryje 85 % nákladů. Polovinu z celkových téměř čtyř milionů korun si vyžádá povinné vzdělávání úředníků, které by úřad jinak musel zaplatit z rozpočtu města. Za 45 tisíc korun již bylo zakoupeno potřebné technické vybavení - dataprojektor a notebook. Zbývající peníze půjdou na poradenskou činnost.

Projekt se uskutečňuje od 1. září letošního roku a bude ukončen 28. února 2011. V tomto období také proběhne audit stávajících procesů a činností, workshopy optimalizace procesů, reporting klíčových ukazatelů včetně oslovení klientů úřadu prostřednictvím ankety, a trénink komunikačních a manažerských dovedností úředníků.

»Očekávám, že výsledkem projektu bude nejen vybudování centrální recepce na radnici s nepřetržitým informačním a poradenským servisem, ale především 170 úředníků - profesionálů. Kvalita úřadu totiž spočívá v každém pracovníkovi, který jedná s občanem, klientem úřadu,« uzavřel tajemník Igor Kozelek.

Kvalita úřadu spočívá v každém pracovníkovi, který jedná s občanem.

ILUSTRAČNÍ FOTO: ARCHIV

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down