Značka Region Liberec, jejímž prostřednictvím se prezentuje turistická nabídka Libereckého kraje a jeho regionů, se rozrůstá. Aktuálně se představil na sociální síti Instagram nový profil, zaměřený na zahraniční klientelu – primárně na Polsko, Německo a další evropské země.
Turistická sezóna začne již brzy a přeshraniční cestování nabývá díky covidovým pasům reálné obrysy. „Jsme si vědomi toho, že v letošním roce bude ještě turistická sezóna takříkajíc testovací a z pohledu návštěvnosti ze zahraničí opatrná a omezená. Chceme, aby návštěvníci, kteří k nám přijedou, dostali servis pokud možno ve své rodné řeči nebo alespoň v běžně užívané angličtině,“ uvedla Květa Vinklátová, náměstkyně pro kulturu, památkovou péči a cestovní ruch Libereckého kraje.
Nový profil pod názvem Enjoy Region Liberec pomocí atraktivních snímků představí ta nejzajímavější místa. Popisky budou ve třech jazycích – němčině, polštině a angličtině.
„Na Instagramu se samozřejmě prezentujeme už řadu let, ale zejména směrem k českým návštěvníkům. Naším dlouhodobým cílem je prezentace regionu v zahraničí. Po spuštění anglické prezentace turistického portálu www.liberecky-kraj.cz loni v listopadu je toto další logický krůček do naší propagační mozaiky,“ doplnila Vinklátová.
Před startem letní sezóny bude také představen inovovaný turistický portál, který shrne vše potřebné k návštěvě Libereckého kraje na jednom místě. Největší změnou bude nová rubrika Blog, ve které si návštěvníci přečtou souhrnné tipy – třeba co dělat, když prší, kde jsou ty nejlepší výhledy anebo kam s dětmi.
/zr/
*