01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Mezinárodní konference

Mezinárodní konference Ve dnech 24.-25. 4. se uskuteční v Kongresovém centru v Brně mezinárodní konference na téma Image měst a rozvoj regionů. Na její přípravě se podílí Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE) Brno, Nadace Open Society Fund Praha, Transparency International...

Mezinárodní konference

Ve dnech 24.-25. 4. se uskuteční v Kongresovém centru v Brně mezinárodní konference na téma Image měst a rozvoj regionů. Na její přípravě se podílí Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE) Brno, Nadace Open Society Fund Praha, Transparency International ČR, Vzdělávací centrum pro veřejnou správu, odbor komunikační strategie Ministerstva zahraničních věcí a Delegace Evropské komise v ČR. Mediálním partnerem konference je časopis Moderní obec.

Během zahajovacího dne proběhnou dvě panelové diskuze. První bude Budování image měst a rozvoj regionů. To není možné bez spolupráce veřejné správy a podnikatelského sektoru. Ne vždy se to daří, ne vždy si obě strany dostatečně uvědomují význam a užitek spolupráce. O tom, co regionu přináší a jaké problémy se mohou vyskytnout, budou diskutovat čeští a slovenští představitelé veřejné správy, podnikatelského sektoru i odborníci z vysokých škol.

Druhá rozprava bude probíhat na téma Management veřejné správy. Jestliže má veřejná správa uplatňovat principy marketingu a managementu, musí vycházet ze smysluplných informací, aby dokázala svá rozhodnuti zdůvodnit a vysvětlit. Z pohledu občana je velmi důležité preventivní poskytování informací, tj. dříve, než se vyskytne potřeba určité služby. Autoři z ČR i ze Slovenska zde představí své nejnovější knižní publikace, dotýkající se otázek marketingu a marketingové komunikace.

Na stránkách Moderní obce jste již měli možnost seznámit se s vybranými částmi Komunikační strategie pro místní správu, která vznikla z iniciativy Transparency International Česká republika a IIMCE. K jejímu vzniku také významně přispěly kanceláře Sorosovy nadace Otevřené společnosti v Praze a v Budapešti. Publikace bude k dispozici i na internetové adrese http://www.komunikujici-mesto.cz.

Obsahu a poslání této práce a zkušenostem s realizací komunikační strategie v některých městech bude věnováno dopoledne 25. dubna. Významným nástrojem komunikační strategie kromě internetu a kontaktních míst jsou nejrůznější radniční tiskoviny, z nichž jsme čerpali mnohé náměty pro výše uvedený manuál. Proto součástí konference bude i výstavka radničních tiskovin ze zemí EU a z českých a slovenských měst.

Pokud máte zájem se konference zúčastnit, či přispět k výstavce ukázkou svých zajímavých radničních tiskovin, kontaktujte nás na adrese: IIMCE, Příkop 4, 602 00, Brno tel./fax: 05/4517 6578, e-mail: vera.foretova@iimce.cz

Rádi na ně také upozorníme v Komunikační strategii pro místní správu na adrese http://www.komunikujici-mesto.cz. Zde budeme rovněž informovat o dalších zajímavých aktivitách, pořádaných seminářích atd.

- Ob -

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down