Nový koridor Další etapa prací na II. železničním koridoru v úseku Huštěnovice-Otrokovice již skončila. Stavební práce byly zahájeny v únoru roku 1999. Vyšším zhotovitelem stavby se stala ostravská firma Tchas. Cílem modernizace trati bylo vytvořit technické podmínky pro předpokládanou nejvyšší...
Nový koridor
Další etapa prací na II. železničním koridoru v úseku Huštěnovice-Otrokovice již skončila. Stavební práce byly zahájeny v únoru roku 1999. Vyšším zhotovitelem stavby se stala ostravská firma Tchas. Cílem modernizace trati bylo vytvořit technické podmínky pro předpokládanou nejvyšší traťovou rychlost 160 km/hod. a zvýšit spolehlivost a bezpečnost provozu. Dalibor Zelený, generální ředitel ČD při slavnostním uvedení rekonstruované části trati do provozu zdůraznil význam železničních koridorů, které napomáhají postupnému začleňování ČR do evropských struktur.
- Js -