Ministerstvo pro místní rozvoj spolu s agenturou CzechTourism zpracovaly komplexní projekt na podporu domácího cestovního ruchu, který zahrnuje systematickou součinnost s kraji a souběžnou komunikační kampaň zacílenou na občany ČR. Jeho cílem je rozšířit...
Ministerstvo pro místní rozvoj spolu s agenturou CzechTourism zpracovaly komplexní projekt na podporu domácího cestovního ruchu, který zahrnuje systematickou součinnost s kraji a souběžnou komunikační kampaň zacílenou na občany ČR. Jeho cílem je rozšířit obchodní potenciál v regionech a podpořit zaměstnanost prostřednictvím rozvoje cestovního ruchu.
Doprovodná komunikační akce by měla zvýšit povědomí o výhodách tuzemského cestovního ruchu a prezentovat nejen známé, ale především méně obvyklé turistické lokality na našem území.
"Do projektu jsme vybrali čtyři kraje - Ústecký, Moravskoslezský, Pardubický a Vysočinu. Tyto regiony sice v turistické návštěvnosti zaostávají, ale mají velký rozvojový potenciál. Chceme vytvořit systém vzdělávání, který podpoří růst cestovního ruchu v ČR a ve své konečné fázi opravdu změní úroveň poskytovaných služeb. Je to však dlouhodobý proces na 3 až 5 let," řekl ministr pro místní rozvoj Radko Martínek.
Hejtmana Pardubického kraje Michala Rabase sice iniciativa Ministerstva pro místní rozvoj těší, nikoli však důvody, pro které se tak děje. "Pardubický kraj patří k regionům s nižší návštěvností a my se snažíme tuto skutečnost napravit. Především zlepšujeme infrastrukturu - dopravní i "obslužnou". Míním tím například značení památek, zlepšení služeb v pohostinství či zkvalitňování služeb informačních center," zdůraznil hejtman.
Hlavní podzimní soutěží pro občany ČR je akce Podzim ve výškách, která se uskutečňuje už od letošního 17. září a potrvá do 30. listopadu. Jejím cílem jsou návštěvy vybraných rozhleden. Pro vítěze je připravena týdenní rodinná dovolená v hodnotě 40 tisíc korun. Více informací najdete na www.kudyznudy.cz.