01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Propagace města a jeho okolí není zadarmo

Písek Je to město, kde se koná národní soutěžní přehlídka propagačních materiálů Tourpropag a soutěžní přehlídka propagačních materiálů krajů a turistických regionů Euroregionpropag. Letos se tyto přehlídky uskutečnily již podvanácté. Kolik peněz dává na propagaci samotné město Písek? "Na tisk...

Písek

Je to město, kde se koná národní soutěžní přehlídka propagačních materiálů Tourpropag a soutěžní přehlídka propagačních materiálů krajů a turistických regionů Euroregionpropag. Letos se tyto přehlídky uskutečnily již podvanácté. Kolik peněz dává na propagaci samotné město Písek? "Na tisk propagačních materiálů zhruba 800 tisíc korun ročně, placená reklama nás stojí asi 400 tisíc a účast na veletrzích a další věci spojené s propagací dalších 400 tisíc," odpověděla vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu městského úřadu Ing. Ludmila Koštová. Loni vznikla v Písku Organizace cestovního ruchu (dříve destinační management), která má na starosti celý region a rovněž se snaží zainteresovat na hrazení nákladů spojených s cestovním ruchem i podnikatele. Pracují v ní zatím dva manažeři.

Písecko navštěvuje z 80 % česká klientela. Typickými turisty jsou podle Ing. Koštové mladí lidé do 30 let a děti. Pozitivní je, že se vracejí. Těší i fakt, že se v Písku obnovuje prvorepubliková tradici letních bytů.

/jo/

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down