Stejně jako ostatní regiony slibují si i na Slovácku, že letošní ekonomická situace přiměje mnoho lidí k tomu, aby místo v cizině trávili dovolenou doma. Hlavním mottem letošní turistické sezóny jsou Chutě a vůně slovácké kuchyně. Zároveň tento turistický region využívá všech už osvědčených...
Stejně jako ostatní regiony slibují si i na Slovácku, že letošní ekonomická situace přiměje mnoho lidí k tomu, aby místo v cizině trávili dovolenou doma. Hlavním mottem letošní turistické sezóny jsou Chutě a vůně slovácké kuchyně. Zároveň tento turistický region využívá všech už osvědčených lákadel: Folklorní tradice, víno a kulturu vína, putování po více než 60 km dlouhém Baťově kanálu, na němž letos přibudou tři nová přístaviště, návštěvy památek atd. O turistický ruch v regionu se starají dvě zájmová sdružení. Region Slovácko se sídlem v Uherském Hradišti, působí už 10 let a má na starosti zhruba jeho severní část. Členskou základnu tvoří 26 subjektů z řad místní samosprávy, firem i neziskových organizací z okresů Hodonín, Uherské Hradiště a Zlín. Druhé zájmové sdružení bylo založeno letos k 1. lednu a je spojením měst Hodonín, Kyjov a Veselí nad Moravou. Obě sdružení spolupracují a využívají profesních služeb destinační agentury, společnosti Avedon.
/jo/