Do systému společnosti Eko-Kom bylo koncem roku 2005 zapojeno zhruba 5250 obcí, tj. domovní odpad mělo možnost třídit více než 96 % populace. Dnes jej však třídí zhruba dvě třetiny občanů, každý okolo 36 kg odpadu. "I když se...
Do systému společnosti Eko-Kom bylo koncem roku 2005 zapojeno zhruba 5250 obcí, tj. domovní odpad mělo možnost třídit více než 96 % populace. Dnes jej však třídí zhruba dvě třetiny občanů, každý okolo 36 kg odpadu. "I když se třídění odpadu u nás pomalu stává běžnou záležitostí, mnoho lidí si říká, zda má smysl třídit. Zajímá je, jak celý proces třídění a recyklace funguje, co se z vytříděného odpadu vyrábí. Chtějí slyšet, že jejich spolupráce na tomto systému je důležitá a má opravdu smysl," uvedla Mgr. Hana Hradecká, manažerka komunikace Eko-Kom, a. s. I to je záměr už třetí kampaně na třídění odpadu, kterou organizuje Eko-Kom. Letošní je originální tím, že jako první v ČR používá k přímé komunikaci se spotřebitelem nové pokladní pásy ve vybraných supermarketech. Nový komunikační nástroj tak oslovuje spotřebitele přímo v místě nákupu zboží v obalech, které se později stávají odpadem ke třídění.