01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Z bývalého pivovaru se stalo regioncentrum

Hradec Králové Centrum města se pyšní novým veřejným prostorem s multifunkčními budovami - Regioncentrem Nový pivovar. Komplex vznikl modernizací a dostavbou bývalého městského pivovaru. Investorem projektu je firma Immorent ČR, která rekonstrukci financovala pro Královéhradecký kraj. Ten bude...

Hradec Králové

Centrum města se pyšní novým veřejným prostorem s multifunkčními budovami - Regioncentrem Nový pivovar. Komplex vznikl modernizací a dostavbou bývalého městského pivovaru. Investorem projektu je firma Immorent ČR, která rekonstrukci financovala pro Královéhradecký kraj. Ten bude investici splácet a v budoucnu se stane vlastníkem nemovitostí. Autorem architektonického návrhu rekonstrukce je společnost 3Q PROJECT, zhotovitelem společnost Skanska.

Součástí areálu je sídlo krajského úřadu, výstavní galerie, malý pivovar s restaurací, několik komerčních prostor, banka a další objekty. Pod úrovní nového Pivovarského nádvoří vzniklo také několik stovek parkovacích míst.

"Lidem se otevřelo příjemné místo přímo v historickém centru, kam mohou chodit nejen kvůli úředním záležitostem, ale i odpočinku," uvedl hejtman Královéhradeckého kraje Pavel Bradík.

Úředníci kraje se do nových kanceláří přestěhují počátkem letošního roku.

Podle manažera projektu Martina Krumnikla ze společnosti Skanska je stavba unikátní, neboť poskytuje mnohostranné využití sladovny, ležáckých sklepů, laboratoře a ostatních objektů a prostor bývalého pivovaru.

/sk/

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.