01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Kraje a regiony se představí v největším pavilonu

Již 12. až 15. ledna 2006 odstartují začátek další turistické sezóny brněnské mezinárodní veletrhy cestovního ruchu GO a REGIONTOUR.

Nadcházející ročník veletrhů hraje důležitou roli v rámci komplexního projektu Ministerstva pro místní rozvoj a agentury CzechTourism na podporu incomingu a domácího cestovního ruchu. Tento projekt zahrnuje systematickou součinnost s kraji a komunikační kampaň zacílenou na občany ČR. Cílem je rozšířit obchodní potenciál v regionech a podpořit zaměstnanost v krajích prostřednictvím rozvoje cestovního ruchu. Doprovodná komunikační akce má zvýšit povědomí o výhodách tuzemského cestovního ruchu a zviditelnit známé, ale méně obvyklé turistické lokality. Prezentace prvních výsledků projektu a jejich společné zhodnocení se uskuteční právě na veletrzích REGIONTOUR a GO v rámci nově koncipovaného odborného doprovodného programu.

Turistické regiony lákají na aktivní dovolenou: V současné době se již všechny kraje a turistické regiony připravují na veletrh REGIONTOUR. Jejich přehlídka se díky zvýšenému zájmu nově přesouvá z pavilonu B do největšího a nejmodernějšího pavilonu výstaviště - pavilonu V, kde se budou návštěvníci orientovat podle pomyslné mapy ČR - přesně tak jsou totiž uspořádány jednotlivé expozice. Kraje a regiony představí domácím i zahraničním touroperátorům a široké veřejnosti konkrétní produkty. Z informací, které doposud poskytly, je zřejmé, že se sází především na aktivní trávení volného času. Nejde jen o sport, ale také o propojení pěší turistiky s poznáváním historických památek, lidových tradic apod. Velmi častá je nabídka příležitostí pro pěší turistiku a cykloturistiku.

REGIONTOUR už zdaleka neukazuje pouze krásy ČR. Veletrhu se zúčastňují i zahraniční vystavovatelé zejména z příhraničních oblastí, regionů a turistických území sousedních zemí, partnerských měst apod.

Návštěvníci veletrhu GO se budou moci seznámit s mnoha turisticky zajímavými oblastmi z celého světa. Představí se například Nizozemsko, Chorvatsko, Egypt, Indie, Itálie, Rakousko, Tunis, Řecko a další země. Cestovní kanceláře připravují nejrůznější typy zájezdů, pro všechny skupiny návštěvníků nejen na letní, ale i na zimní sezónu.

MEETING POINT: Hlavním B2B projektem v rámci obou veletrhů bude opět dvoudenní MEETING POINT. Jde o kontraktační jednání se zahraničními touroperátory a odbornými novináři. Hlavním cílem workshopu je intenzívní propagace ČR a zejména jednotlivých regionů v zahraničí, následně pak další růst incomingové turistiky. Zahraniční touroperátory a odborné novináře vybere podle destinací s největším potenciálem a podle zaměření zahraniční zastoupení státní agentury CzechTourism. Bude to jedinečná příležitost k navázání nových kontaktů.

GRAND PRIX REGIONTOUR: Tato soutěž se zaměřuje na propagaci regionální turistiky v ČR. Touroperátorům je třeba při jednáních předložit komplexně zpracovaný produkt, který má přesně vymezený program, poskytované služby a také cenu. Záměrem organizátorů již čtvrtého ročníku soutěže je tedy iniciovat tvorbu nových turistických produktů a ve spolupráci s odbornými institucemi ocenit ty nejzdařilejší.

Další zajímavé informace o veletrhu najdete na www.bvv.cz/go.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down